? ??????????????Love Is Strange? ????? ?? ???Rating: 4.4 (26 Ratings)??43 Grabs Today. 24523 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Dream Forever? ????? ?? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??42 Grabs Today. 7072 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????The Best BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 30, 2009

Hari paling malang

17th august 2009
hari paling malang
malam ahad tu langsung aku x tido. nak siapkan kami kuruma. then pagi isnin tu pon pegi unisel utk taikai.
ktorang kene buat kete tu supaya boleh jalan sejauh 13 meter straight. masa jalan tu ok lagi, tapi dekat
nak sampai ending line tu tiba2 dia kuar dari lane tu. tensen je. tapi ok lar tu dari mula2 buat.
(masa mula2 buat kete tu x gerak pon).
lepas habis taikai tu ktorang pon balik ke tbp balik. n then get ready nak balik rumah. yeye..
tersebutlah kisah kitorang pon kuar pukul 3 (x sempat lunch pun) .jalan kaki ke stesen ktm batu 3 beramai-ramai. setelah tunggu
selama lebih kurang 10 minit, tren ke sentul pun datang. ktorang pon naik lah..
kawan2 aku turun kat stesen kl. so, aku pon teruskan sampai stesen bank negara. lepas turun dari tren tu aku
pun jalan lah ke bahagian tren ke rawang. dan duduklah kat kerusi kat situ. jam baru pkul 4:10 . "awal jugak sampai hari ni"
aku fikir. aku pon tegok kat jam ktm tu, lagi 10 minit tren pegi rawang akan sampai.ok lar tu kan.
lapas 10 minit...
announcement: "atas kerosakan tren di awal perjalanan, tren ke rawang akan lewat 40 MINIT dari jadual"
tuhan je lar yang tahu perasaan aku masa tu.tensen.
setelah satu jam berlalu...
announcement: "tren ke rawang akan tiba dalam masa 5 minit. sila beratur di garisan merah"
dengan penuh semangatnya, aku pon dengan sume makhluk kat stesen tu pon beratur lar.
tren yang datang tu pulak penuh.
tensen lagi.
aku fikir " takpe farah, rilek, ko dah tunggu sejam, takkan x leh tunggu 15 minit lagi kot"
lepas 5 minit, hujan pon turun selebat-lebatnya..
daripada duduk kat seat tu, kene berdiri pulak.
orang makin ramai, sume kene berdiri...landasan pun dah x nampak...
rimasnye...
lepas berdiri dan dihimpit selama 15 minit, tren pun sampai
sume orang berpusu-pusu naik tren tu..
aku pun berebut masuk tren tu.
"fuh, nasib baik sempat naik tren ni.."
sekali aku ternampak pintu tren tu
"alamak!!! salah naik tren!!!!"
tren tu tren ekspress, x turun kat stesen rumah aku
"waaa...sedeynye.."
tren tu pun lalu depan stesen yg dekat ngan rumah aku dengan pantasnya....
jam dah pukul 6
aku pon turun kat stesen kepong.
kene tunggu tren ke seremban pulak
lepas 10 minit menunggu...
announcement: " tren ke seremban mengalami masalah akibat hujan lebat, dan akan mengalami kelewatan selama 50 minit"
rasa macam nak nangis je
pastu aku give up nak naik tren lagi
then aku call kakak ipar aku mintak tolong ambik kat stesen.
lepas 30 minit, aku pun dijemput dari stesen.
the end bagi hari paling malang aku.:(

0 comments: